Labello
- KosárbaÉrtesítés a termék megjelenésérőlÉrtesítés a termék megjelenésérőlÉrtesítés a termék megjelenésérőlÉrtesítés a termék megjelenésérőlÉrtesítés a termék megjelenésérőlÉrtesítés a termék megjelenésérőlÉrtesítés a termék megjelenésérőlÉrtesítés a termék megjelenésérőlÉrtesítés a termék megjelenésérőlÉrtesítés a termék megjelenésérőlLabello
A Labello márka a Beiersdorf tulajdonában lévő ajakvédő kozmetikumok jól ismert gyártója. A minőség, a gazdag összetétel, az ár és a hipoallergén hatás miatt a márka ajaktermékeit számos európai országban sikeresen értékesítik. Az éves gyártási mennyiség pedig több mint 160 millió darab, különböző ízű és összetételű, de változatlanul természetes és hatékony.
Labello – egy évszázados történet
1907-ben Oskar Troplowitz feltalálta az ajakápoló formulát, majd két évvel később Németországban, Svájcban és Ausztria-Magyarországon is bevezették. A Labello név két szóból származik, aminek fordítása - ajkak és gyönyörű, ami teljes mértékben tükrözi a kozmetikumok célját.
Hamarosan a cég bemutatta a balzsam innovatív csomagolását - egy bádogdobozt, amelyet alulról megnyomva ki lehetett húzni az ápoló rudat és felvinni a terméket. Ez egy váratlan és nagyon progresszív találmány volt, mert abban az időben minden terméket speciális csomagolás nélkül árultak.
Idővel a bádogdobozt alumíniumra cserélte. Majd a cég technológusai az ajakrúzs színes változatát javasolták - a pirosat. A Labello márkát már Európa szerte árusították, nem is annyira egy jól átgondolt reklámkampánynak, hanem hatékony receptjeinek, kiváló hidratáló és tápláló tulajdonságainak köszönhetően.
A 20. század közepén a fém testet műanyagra cserélték, bevezették a csúszka szerkezetet, majd később egy modern forgó mechanizmust a termék egy kézzel történő felhordásához.
Azóta a Labello márkavonal jelentős változásokon és kiegészítéseken ment keresztül:
- klasszikus kék tok jelent meg, amelyet ma is használnak;
- a színválaszték bővült - most már rózsaszín, bézs, barack árnyalatok is kaphatók, valamint klasszikus piros és színtelen;
- illatanyagokkal rendelkező és illatanyagok nélküli termékek, amelyek a lehető legközelebb állnak a természetes viaszok ízéhez;
- napvédő formulák jelentek meg, amelyek megbízhatóan védik a finom bőrt a káros sugárzástól.
- a kiszáradástól, hidegtől és széltől megkímélt ajkú vásárlók milliói továbbra is naponta használják a védő stickeket, élvezve azok puhaságát és gyengédségét.
Népszerűségének titka
A biztonság, a hatékonyság és a hipoallergén hatás a három fő kritérium, amelyre a márka népszerűsége épül:
- A formulák nem szárítják ki a bőrt, megőrzik puhaságát és lágyságát az időjárási viszonyoktól függetlenül.
- Divatos, élénk árnyalatok és védő tulajdonságok kombinálása.
- Mindegyik képlet alapos tesztelésen esik át a márka laboratóriumában, majd független vizsgálatokon megy keresztül a tömeggyártás előtt.
- Állatkísérletek megtagadása.
- A laboratóriumi vizsgálatokon kívül különböző bőrtípussal rendelkező önkénteseken végez teszteléseket.
- Minden szakaszt - az alapanyagok tanulmányozásától a késztermék csomagolásáig - a belső szabályzat szabályoz, és kizárja a hibás terméket az értékesítésből.
A Makeup.hu weboldalán különféle textúrájú, színű és illatú Labello balzsamokat és higiénikus ajakrúzsokat vásárolhat. Csak eredeti termékeket kínálunk ügyfeleink számára, amely gyors szállítással jár. Az online áruházunkban mindig talál kedvező ajánlatokat és meglepetéseket, felmerült kérdéseire pedig magasan képzett ügyfélszolgálatunk válaszol.
A lehető legjobb vásárlási élmény és a személyre szabott ajánlatok érdekében szükségünk van az Ön hozzájárulására az egyes adatok felhasználásához. Minden alkalommal, amikor oldalunkra látogat, vagy továbbra is használja, automatikusan beleegyezik a személyes adatok feldolgozásába. Weboldalunkon sütiket használunk. Néhányuk elengedhetetlen, míg mások segítenek webhely és a felhasználói élmény javításán. Az ellenvetés módjáról, valamint a cookie-król és a nyomkövetésről szóló részleteket a Személyes adatok védelme linken találja.