Növelje eladásait a Makeup Ads segítségével

 

Mi az a Makeup Ads?

 

A Makeup Ads a Makeup belső hirdetési rendszere, amely lehetővé teszi partnereink számára, hogy termékeket, különleges ajánlatokat és bannereket reklámozzanak a Makeup oldalain kattintásonkénti vagy megjelenítésenkénti fizetés alapján.

 

Miért hatékony a hirdetésünk?

 

A Makeup oldalakat havonta több mint 10 millió potenciális ügyfele keresi fel. A legtöbben vásárlás előtt felkeresik a kategória- vagy keresőoldalakat, és összehasonlítják a különböző márkák termékeit.

A Makeup Ads hirdetési rendszer lehetővé teszi, hogy a többi 100 000 raktáron lévő termék közül kiemelje termékeit és ajánlatait.

A rendszer intelligens algoritmusai csak a releváns oldalakon jelenítenek meg hirdetéseket, ami lehetővé teszi a reklámkampányok hatékonyságának maximalizálását.

 

A hirdetési rendszerben kétféle reklámkampány létezik:

 

Termékreklám

 

Az ilyen típusú kampányok lehetővé teszik partnereink számára termékeik reklámozását.

Ezek a kampányok a PPC (pay per click) elven működnek, amelyben minden hirdetésre leadott kattintás után fizetnek.

A meghirdetett termékek a főoldalon, a kategória- és a kereső oldalon az „A márka ajánlatai” blokkban, valamint a többi termékoldalon a „Hasonló termékek” blokkban jelenhetnek meg.

 

Promóciós reklám

 

Az ilyen típusú kampányok lehetővé teszik partnereink számára, hogy promócióikat és különleges ajánlataikat meghirdethessék.

Ezek a kampányok a PPC (pay per click) elven működnek, amelyben minden hirdetésre leadott kattintás után fizetnek.

A promóciós ajánlatok kattintható bannerként jeleníthetők meg a főoldalon, a kereső oldalon, a kategória-, márka- és termékoldalakon.

Milyen statisztikák állnak a hirdetők rendelkezésére? 

 

A hirdetési kampányok összes statisztikája elérhető lesz fiókjában, beleértve a megjelenítések, kattintások és eladások számát, valamint az árbevételt, így kiszámíthatja hirdetési kampányai befektetéseinek megtérülését.

 

Mennyibe kerül a Makeup Ads?

 

A hirdetési költséget a kampánybeállítások határozzák meg, és a beállított költségkerettől és kattintásonkénti/1000 megjelenítési aránytól függenek.

A tényleges kattintásonkénti költség az Ön ajánlata és a legközelebbi versenytárs ajánlata alapján kerül kiszámításra, és nem haladja meg a maximális ajánlatot.

A minimális kattintásonkénti költség Magyarországon ma * HUF áfa nélkül.

 

Van még kérdése?

 

Töltse ki az online jelentkezési lapot: ([email protected])

 

Jelentkezzen be személyes fiókjába

Jelszó helyreállítása

visszahívjuk!