Használati és Általános Szerződési Feltételek

Használati és Általános Szerződési Feltételek

A jelen Szerződési Feltételek tartalmazzák a La MakeUp Sp. z o.o. Székhelye Varsó (02-672), ul. Domaniewska 37 lok. 17.6, NIP: 5252636585, REGON: 363029583, a Varsói Fővárosi Bíróság által vezetett vállalkozói nyilvántartásba bejegyezve Varsóban, a Nemzeti Bírósági nyilvántartás XII. Üzletága, KRS 0000587427 szám alatt, 50 000 PLN összegű részvénytőkével;  (a továbbiakban: a „Szolgáltató”) létező honlapon a www.makeup.hu internetes üzletben (az «Webáruház») történő vásárlási feltételeket (ideértve a Webáruház működésével, a megrendelésekkel és a teljesítéssel kapcsolatos szabályait, továbbá a vásárlót megillető jogokat).
A Webáruház működtetése elektronikus kereskedelmi szolgáltatásnak minősül. Ezen webáruházon keresztül történő elektronikus megrendeléssel (vásárlással) a jelen Használati és Általános Szerződési Feltételek által meghatározott feltételek szerint interneten kötött szerződés jön létre az Eladó és a Vásárló között.
Az online webáruház minden joga, ideértve a szerzői jogokat (szerzői jogokat), amelyek az oldal tulajdonában van, valamint az űrlapok, a megjelenített logók (a logók és fényképek kivételével) a tulajdonát képezik, és csak a rendeletnek megfelelően használhatók. Tilos az online webáruház olyan adatait felhasználni, melyek sértik a szolgáltató érdekeit.
A Szolgáltató garantálja az online webáruház működését a vásárló igényeinek megfelelően, minden webböngésző, operációs rendszer, eszköztípus és kiváló minőségű internetkapcsolat használatával.
A Szolgáltató megakadályozza, hogy az elektronikus szolgáltatás használata során a személyes adatok harmadik személyekhez jussanak. Ennek elkerülése érdekében víruskereső programot kell használnia. A szolgáltató sosem kéri a vásárlótól a jelszavát vagy más személyes adatot.
 
Fogalmi meghatározások a MAKEUP.hu alapján
 
Eladó - a La MakeUp Sp. z o.o. székhelye Varsóban (02-672),
Vállalkozó - olyan személy, aki egészében vagy részben vezeti a vállalkozás üzleti tevékenységét más vállalkozókkal hatályos jogszabályoknak megfelelően.
Vásárló - olyan természetes személy, amely az eladó által kínált / felajánlott áruk és szolgáltatások fogyasztója, a Weboldalon keresztül értékesítési szerződést kötő személy.
Ügyfélfiók – ez egy különálló panel minden vásárló részére, amit a szolgáltató hozz létre a szerződéskötés és regisztráció során. 
Regisztráció - az online áruház minden alapelve és működési szabálya.
Jelszó - a vásárló által az online áruházban történő regisztráció során kiválasztott betűk, számok vagy más karakterek egy sora, amelyet az online áruházban a fiókhoz való hozzáférés biztosítására használnak.
Áru – a szolgáltató által a www.makeup.hu honlapon bemutatott összes terméket képviselik, annak érdekében, hogy a vevők vásárolhassanak.
Rendelés végrehajtása – a megrendelés nélkülözhetetlen tárgya , az értékesítési szerződés megkötése és elfogadása.
Szállító - olyan szervezet, amelyellel a szolgáltató együttműködik az áruk kiszállítása érdekében:
- futárcég;  A DPD Hungária Kft.  a szállító.  Székhelye Budapesten található.
- Pickup csomagpont; Frekventált, DPD kirendeltségek.
- GLS General Logistics Systems Hungary Csomag - Logisztikai Kft.  Székhelye Alsónémedi.
- Csomagküldő.hu Kft. Postai szolgáltató. Székhelye Budapesten található.
Munkanapok és kiszállítás  - hétfőtől - péntekig, kivéve a munkaszüneti napokat; a szállítón keresztül a megrendelt áruk átadása.
Szabályok – jelenlévő feltételek.
Weboldal - egy online platform, amely a termék www.makeup.hu webhelyén történő reprodukálására és megtekintésére szolgál.
Értékesítési szerződés – a szolgáltató és a vásárló között távollétben kötött megállapodás, amely az alaprendeletben meghatározott feltételeken alapul.
 
A cookie fájlok felhasználása
 
 A szolgáltató a cookie-rendszert használja, amelyet a vásárló a online áruház webhelyéről történő használatakor minden adatot lement a vásárló lemezén. A cookie-k használata az online webáruház megfelelő működésére irányul. Ez a rendszer nem okoz semmi károkat illetve nem változtat semmit a vásárló készülékén. Minden vásárló letilthatja a cookie-rendszert a böngészőjében. A szolgáltató jelzi, hogy a cokkie-rendszer letiltása megakadályozhatja a weboldal használatát.
 
Regisztráció
 
Az ügyfélfiók létrehozása ingyenes regisztrációval történik.  Az online webáruházban történő megrendeléshez a regisztráció nem szükséges. A regisztrációs űrlap a szolgáltató által biztosított elektronikus nyomtatvány, amely meghatározza azokat az adatokat, melyek a vásárló státuszát jelképezik, valamint a közvetlen kapcsolattartáshoz szükségesek lesznek. A regisztrációhoz a vásárlónak ki kell töltenie egy regisztrációs űrlapot, majd elektronikus úton továbbítania kell a szolgáltatónak. A regisztráció során a vásárló jelszót állít be. A regisztrációs űrlap kitöltésével a vásárlónak lehetősége újra átolvasni a szabályzatot, elfogadva a feltételeket. A regisztráció során a vásárló a regisztrációs űrlap megfelelő mezőjének megjelölésével önként beleegyezik a személyes adatok feldolgozására. A személyes adatok marketing célú feldolgozásának ellenmondása esetén a vásárló bármikor visszavonhatja hozzájárulását, a szolgáltatónak megfelelő nyilatkozatot küldve. A nyilatkozatot e-mailben küldheti el. A kitöltött regisztrációs űrlap elküldése után a vásárló az általa megadott e-mail címen visszaigazolást kap a szolgáltatótól. Ezen a ponton a megállapodás hatályba lép, a szolgáltatások elektronikus úton történnek, és a vásárló megkapja az adatrögzítés során végrehajtott lehetséges módosításokait.
 
Rendelés
 
A webáruház honlapján feltüntetett információk nem képezik a szolgáltató ajánlatát a Polgári Törvénykönyvnek megfelelően, hanem csak meghívják az ügyfeleket bizonyos szolgáltatások igénybevételére és az adásvételi szerződés megkötésére.
Ahhoz, hogy a vásárló rendelni tudjon a www.makeup.hu weboldalon, személyi fiókkal vagy e-mail-el, valamint aktív telefonszámmal kell rendelkeznie a rendelés megvalósításához, amely a szállításhoz szükséges. Online való rendeléseit a vásárló a hét minden napján, 0-24 órában megteheti. Telefonos megrendeléseit a weboldalon feltüntetett órákban bonyolíthatja le.
A megrendelést az online webáruház oldalán keresztül a vásárló az általa érdekelt áruk kiválasztásával végezheti el. Az áruknak a rendeléshez történő hozzáadásával az adott terméknél a "Kosárba" parancsot kell kiválasztani a honlapon. A teljes rendelés befejezése után, és a szállítási, valamint fizetési mód megadásával, a vásárló a megrendelést a szolgáltató részére juttatja a megrendelőlap elküldésével, kiválasztva a "Kosárba" gombot a weboldal honlapján. Minden alkalommal, amikor a szolgáltató feldolgozza a rendelést a vásárló tájékoztatást kap e-mail-ben a kiválasztott termék és szállítás teljes áráról, valamint minden további költségről, amely előzőleg a szolgáltatónál elfogadásra került.
Ha kizárólag telefonon szeretne rendelni, akkor egy aktív telefonszámmal kell rendelkeznie. A telefonbeszélgetés során a vásárló köteles megadni az árú pontos megnevezését, valamint a megrendelni kívánt áruk mennyiségét, szállítási-, fizetési módját és jelezni kell e-mail címét vagy postai címét, amelyet megerősített. A szolgáltató a rendelés visszaigazolásával – értékesítési szerződést érvényesít a Vásárló és az Eladó között. Telefonbeszélgetés során a szolgáltató tájékoztatja a vásárlót a kiválasztott áruk teljes áráról, a kiválasztott szállítási mód teljes költségéről, valamint minden olyan további költségről, amelyet a vásárló az értékesítési szerződés megkötésekor elfogadott.
A vásárló rendelési szándékát e-mail formájában is elküldheti, így a munkatársunk felveszi vele a kapcsolatot a további rendelés lebonyolítása céljából. Ehhez a vásárlónak a következőket kell megadnia:
-elérhetőségi adatok,
-megvásárolni szándékozott termékek nevét, annak színét és mennyiségét.
 
Fizetés
 
A weboldalon található termékek ára fixált, nem tartalmaz semmilyen szállítási költséget és megegyezik az értékesítési szerződés feltételeivel. A vásárló a csomag átvételekor tudja fizetni annak díját. A kézbesítési díj fizetése attól a perctől számít, amint a szolgáltató értesíti a vásárlót a megrendelés elfogadásáról. A vásárlónak meg kell erősítenie a megrendelést, ellenkező esetben a megrendelés nem lesz regisztrálva és elküldve. Ha a vásárló megrendelését a határidőn belül nem fizeti, a szolgáltató további határidőt állapít meg a fizetés elvégzéséhez. A kiegészítő fizetési határidő meghatározza, hogy a határidő lejárta után a szolgáltató megköti a szerződést. Ha a második fizetési határidő lejár, a szolgáltató a Polgári Törvénykönyvnek megfelelően visszavonja a vásárlót a szerződésből.
 Fizetési lehetőségek:
- GLS (COURIER) : utánvét, bankkártya, Google Pay.
- GLS (PICKPONT) : utánvét, bankkártya, Google Pay.
- Csomagküldő (PICKPONT) : utánvét, bankkártya, Google Pay.
- Előreutalással a MakeUp.hu webáruház oldalán.
 
Szállítás
 
A Szolgáltató biztosítja a szállítást egész Magyarország területén. A szolgáltató köteles az értékesítési szerződés tárgyát képező árut hibátlanul leszállítani. A Szolgáltató a webáruház honlapján megadja a szállítás és a rendelés teljesítéséhez szükséges munkanapok számát. A megrendelt termékeket csak munkanapokon szállítják, a megrendelőlapon megadott címre. Csomagpontra való szállítás esetén a csomagpont címére szállítják.
A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. és a Csomagküldő.hu Kft. a szállítók. A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft székhelye Alsónémediben található. A Csomagküldő.hu Kft. székhelye Budapesten található. A megrendelő űrlap kitöltésén feltüntetett címre postázzák a csomagot. A szállító a vásárló részére történő postára adás napján megerősítő email-t küld a csomag kézbesítéséről. A szállító köteles a szállított csomagot időben és az adott típusú szállítmányhoz megfelelően kézbesíteni. A szállítmány elvesztése vagy károsodása esetén a vásárlónak joga van a szállító munkavállalójától megkövetelni a megfelelő protokollt. A szolgáltató a vásárló akaratának megfelelve csatolja a csomaghoz a kézbesítés tárgyát képező átvételi elismervényt e-mail formájában. A vásárlóval kötött szerződés értelmében a szolgáltató kérdőívet küldhet a vásárló e-mail címére az értékesítés utáni felmérés elvégzésére. A felmérés a vásárlással kapcsolatos vélemény megvizsgálására szolgál. A vásárló a kérdőívet önként töltheti ki.
 
Szavatosság és jótállás
 
Az implicit garanciáról szóló Polgári Törvénykönyv értelmében a szolgáltató felelős azért, ha az eladott terméknek hibája van.
 A fogyasztó számára biztosított, hogy a jótállási időszak alatt a termék szokásos használati körülményei között a meg nem felelés esetén ezeket a javítás, csere, kedvezmény vagy visszatérítés, a jogszabályok betartása útján eltávolítják. A vásárló köteles a hibás terméket a szolgáltató címére szállítani, a szállítási költséget a szolgáltató fedezi. A termékek javítását vagy cseréjét a szolgáltató és a fogyasztó között írásban megállapított határidőn belül kell elvégezni, figyelembe véve a termékek jellegét és a folyamat okát. A megállapított határidő nem haladhatja meg a 14 naptári napot attól az időponttól számítva, amikor a vevő megkapta és értesítette az eladót a termék megfelelőségének hiányáról. A vásárló a termékkel kapcsolatos bármely panaszt írásban nyújthatja be a szolgáltatónak ingyenes , elektronikus úton az [email protected] e-mail címre. A panasznak tartalmaznia kell a probléma pontos leírását. A szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül megvizsgálja a panaszokat és válaszol a vásárlónak.
Hibás termék esetén a szolgáltató köteles:
- Árcsökkentési nyilatkozat benyújtására, ha a termék hibája akadályozza a normál használatot.
- Köteles a hibás terméket egy jó minőségű termékre cserélni, vagy ésszerű időn belül eltávolítani a hibát, anélkül, hogy a vásárló számára kellemetlenséget okozna.
A javítási és pótlási költségeket a szolgáltató képviseli.
A Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott új tartós fogyasztási cikkekre a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki. A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.
Egy termék akkor minősül hibásnak, ha nem felel meg a gyártó által történt forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
 
Vásárlói felelősség
 
Az online webáruház oldalán történő vélemények közzétételét a várásló önként végzi el, ezzel felelősséget vállalva érte. Az eladó nem köteles válaszolni a vásárlók véleményeire, mert ez a szolgáltatás nem szerepel az üzleti tevékenységbe. A vásárló vállalja, hogy a szolgáltató szabadon használja a leírt tartalmat az online áruház webhelyén. A szabályzatban leírtak alapján lehetőség van arra, hogy a szolgáltató törölheti a vásárló megjegyzését, különös tekintettel a tartalomra. Az eladó nem végez folyamatos ellenőrzést a közzétett tartalom felett.
 A vásárló kijelenti, hogy:
- beleegyezik abba, hogy a közzétett tartalomhoz más vásárlók és a szolgáltatók hozzáférjenek, továbbá felhatalmazza a szolgáltatót, hogy ingyenesen használja ezeket.
- a harmadik személyekkel kapcsolatos személyes adatok, képek és információk elhelyezése és biztosítása meghatározott szolgáltatásokon belül jogszerűen, önként és az érintett személyek hozzájárulásával történt;
A vásárlónak tilos:
- reklám vagy promóciós tartalom közzétételére.
- harmadik fél általi engedélye vagy beleegyezése nélkül történő közzététel,más vásárlók személyes jogainak megsértése céljából.
- cenzúrázatlan és támadó tartalom használata más vásárlók számára, vagy ellenzi a szolgáltató érdekeit.
 
Ingyenes szolgáltatások
 
A Szolgáltató a következő ingyenes elektronikus szolgáltatásokat biztosítja az ügyfeleknek, amelyek elérhetőek a hét minden napján.
- Ügyfélfiók létrehozása;
- Vélemény hagyás;
- Kapcsolattartó forma;
- Hírlevél;
A vásárló kiválaszthatja a szolgáltatásokhoz való hozzáférés formáját, típusát, illetve idejét, hogy milyen módon fog hozzáférni tájékoztatásokhoz. A kapcsolattartó szolgáltatás lényege, hogy sms formájában tájékoztatjuk vásárlóinkat. Az ingyenes szolgáltatás lemondása bármikor lehetséges. A hírlevél szolgáltatást minden vásárló használhatja, aki megadja e-mail címét regisztrációkor. A kitöltött regisztrációs űrlap elküldése után a vásárló azonnal megkapja a regisztrációs űrlapon megadott e-mail címet, egy aktiváló linket, amely megerősíti a hírlevél feliratkozását. Amikor aktiválja a linket, beleegyezik a hírlevél szolgáltatásba. A regisztráció során megjelölheti a hírlevél szolgáltatásra való feliratkozást. A hírlevél szolgáltatás lényege, hogy email-ben értesítjük új termékeinkről vagy  szolgáltatásunkról szóló információkat. A hírlevélt a szolgáltató küldi el vásárlóinknak. A vásárlónak címzett hírlevélnek tartalmaznia kell a feladóra vonatkozó információkat a »Tárgy« mező küldemény tartalmát, valamint a hírlevélről való leiratkozás lehetőségét. A vásárló bármikor leiratkozhat a hílevél szolgáltatásról email-en keresztül vagy a személyes fiók megfelelő mezőjének kikapcsolásával. A vásárló regisztráció után módosíthatja a megadott adatait, nyomon követheti a rendelést és a befejezett rendeléseket is visszanézheti. 11. A regisztrált vásárló fióktörlésre irányuló kérelmet nyújthat be mely a benyújtástól számított 14 napon belül teljesíthető. A «Vélemények» opcióban a vásárló elküldheti a termékről tapasztalt véleményét az internetes webáruházban. A vélemények törlése bármikor lehetséges ezáltal a közzététel is megszűnik. A szolgáltató jogosult a személyes fiók és az ingyenes szolgáltatásokhoz való hozzáférést blokolni, ha a vásárló nem az előirtak szerint cselekszik (pl: hackelési tevékenység, nem valós fiókok létrehozása). A szolgáltató köteles elektronikusan értesítést küldeni a hozzáférés tiltásáról.
 
A szerződés megszűnése (nem vonatkozik az értékesítési szerződésekre)
 
A vásárló és a szolgáltató bármikor, indoklás nélkül megszakíthatja az elektronikus szolgáltatási szerződést, a szerződés megszűnése előtt szerzett jogok megőrzésével. A regisztráció befejezése után az ügyfél elektronikus távközlési szerződést köt a szolgáltatóval a szándéknyilatkozat elküldésével bármely távközlési eszközzel. A szolgáltató megszüntetheti az elektronikus szolgáltatási szerződést azzal, hogy szándéknyilatkozatot küld a vásárló által  regisztráció során megadott e-mail címre.
 
Vegyes Rendelkezések
 
A személyes adatok védelmére vonatkozó szabályokat a „Személyes adatok védelme” menüpont tartalmazza.
Ha a vásárló rájön, hogy a webáruház oldalán közzétett tartalom nem felel meg a személyes adatoknak, a vásárló jogsértést jelentheti a szolgálónak.
 A szolgáltató az esetleges sértéseket úgy oldja meg, hogy azonnal beavatkozik, és a legrövidebb idő alatt eltávolítja a támadó vagy nem megfelelő tartalmat. A szolgáltató felelős a szerződés nem teljesítéséért vagy helytelen teljesítéséért.
A megkötött értékesítési szerződésből eredő vita esetén a felek békés úton igyekeznek megoldani az ügyet. E rendelet tartalma bármikor kinyomtatható, menthető vagy letölthető az oldalon. A szolgáltató fenntartja a jogát annak, hogy ezeket a szabályzatokat megvalósítja.
 
Jelen ÁSZF 2019.július 25.-től léptek hatályba.

Naponta 06:55 és 19:05 között
Visszahívás
Kosár(0)

Jelentkezzen be személyes fiókjába

Jelszó helyreállítása

visszahívjuk!