Használati és Általános Szerződési Feltételek

Használati és Általános Szerződési Feltételek

A jelen Szerződési Feltételek tartalmazzák a La Makeup Sp. z o.o. Székhelye Varsó (02-672), ul. Domaniewska 37 lok. 17.6, NIP: 5252636585, REGON: 363029583, a Varsói Fővárosi Bíróság által vezetett vállalkozói nyilvántartásba bejegyezve Varsóban, a Nemzeti Bírósági nyilvántartás XII. Üzletága, KRS 0000587427 szám alatt, 26,450,000.00 PLN összegű részvénytőkével; hulladékgazdálkodók adatbázis nyilvántartási száma BDO : 000110717 (a továbbiakban: a „Szolgáltató”) létező honlapon a www.makeup.hu internetes üzletben (az «Webáruház») történő vásárlási feltételeket (ideértve a Webáruház működésével, a megrendelésekkel és a teljesítéssel kapcsolatos szabályait, továbbá a vásárlót megillető jogokat).
A Webáruház működtetése elektronikus kereskedelmi szolgáltatásnak minősül. Ezen webáruházon keresztül történő elektronikus megrendeléssel (vásárlással) a jelen Használati és Általános Szerződési Feltételek által meghatározott feltételek szerint interneten kötött szerződés jön létre az Eladó és a Vásárló között.
Az online webáruház minden joga, ideértve a szerzői jogokat (szerzői jogokat), amelyek az oldal tulajdonában van, valamint az űrlapok, a megjelenített logók (a logók és fényképek kivételével) a tulajdonát képezik, és csak a rendeletnek megfelelően használhatók. Tilos az online webáruház olyan adatait felhasználni, melyek sértik a szolgáltató érdekeit.
A Szolgáltató garantálja az online webáruház működését a vásárló igényeinek megfelelően, minden webböngésző, operációs rendszer, eszköztípus és kiváló minőségű internetkapcsolat használatával.
A Szolgáltató megakadályozza, hogy az elektronikus szolgáltatás használata során a személyes adatok harmadik személyekhez jussanak. Ennek elkerülése érdekében víruskereső programot kell használnia. A szolgáltató sosem kéri a vásárlótól a jelszavát vagy más személyes adatot.
 
Fogalmi meghatározások a MAKEUP.hu alapján
 
Eladó - a La Makeup Sp. z o.o. székhelye Varsóban (02-672),
Vállalkozó - olyan személy, aki egészében vagy részben vezeti a vállalkozás üzleti tevékenységét más vállalkozókkal hatályos jogszabályoknak megfelelően.
Vásárló - olyan természetes személy, amely az eladó által kínált / felajánlott áruk és szolgáltatások fogyasztója, a Weboldalon keresztül értékesítési szerződést kötő személy.
Ügyfélfiók – ez egy különálló panel minden vásárló részére, amit a szolgáltató hozz létre a szerződéskötés és regisztráció során. 
Regisztráció - az online áruház minden alapelve és működési szabálya.
Jelszó - a vásárló által az online áruházban történő regisztráció során kiválasztott betűk, számok vagy más karakterek egy sora, amelyet az online áruházban a fiókhoz való hozzáférés biztosítására használnak.
Áru – a szolgáltató által a www.makeup.hu honlapon bemutatott összes terméket képviselik, annak érdekében, hogy a vevők vásárolhassanak.
Rendelés végrehajtása – a megrendelés nélkülözhetetlen tárgya , az értékesítési szerződés megkötése és elfogadása.
Szállító - olyan szervezet, amelyellel a szolgáltató együttműködik az áruk kiszállítása érdekében:
- futárcég; ExpressOne Hungary Kft.  a szállító.  Székhelye Budapesten található.
- Pickup csomagpont; Frekventált,
- Csomagküldő.hu Kft. Postai szolgáltató. Székhelye Budapesten található.
Munkanapok és kiszállítás  - hétfőtől - péntekig, kivéve a munkaszüneti napokat; a szállítón keresztül a megrendelt áruk átadása.
Szabályok – jelenlévő feltételek.
Weboldal - egy online platform, amely a termék www.makeup.hu webhelyén történő reprodukálására és megtekintésére szolgál.
Értékesítési szerződés – a szolgáltató és a vásárló között távollétben kötött megállapodás, amely az alaprendeletben meghatározott feltételeken alapul.
 
A cookie fájlok felhasználása
 
 A szolgáltató a cookie-rendszert használja, amelyet a vásárló a online áruház webhelyéről történő használatakor minden adatot lement a vásárló lemezén. A cookie-k használata az online webáruház megfelelő működésére irányul. Ez a rendszer nem okoz semmi károkat illetve nem változtat semmit a vásárló készülékén. Minden vásárló letilthatja a cookie-rendszert a böngészőjében. A szolgáltató jelzi, hogy a cokkie-rendszer letiltása megakadályozhatja a weboldal használatát.
 
Regisztráció
 
Az ügyfélfiók létrehozása ingyenes regisztrációval történik.  Az online webáruházban történő megrendeléshez a regisztráció nem szükséges. A regisztrációs űrlap a szolgáltató által biztosított elektronikus nyomtatvány, amely meghatározza azokat az adatokat, melyek a vásárló státuszát jelképezik, valamint a közvetlen kapcsolattartáshoz szükségesek lesznek. A regisztrációhoz a vásárlónak ki kell töltenie egy regisztrációs űrlapot, majd elektronikus úton továbbítania kell a szolgáltatónak. A regisztráció során a vásárló jelszót állít be. A regisztrációs űrlap kitöltésével a vásárlónak lehetősége újra átolvasni a szabályzatot, elfogadva a feltételeket. A regisztráció során a vásárló a regisztrációs űrlap megfelelő mezőjének megjelölésével önként beleegyezik a személyes adatok feldolgozására. A személyes adatok marketing célú feldolgozásának ellenmondása esetén a vásárló bármikor visszavonhatja hozzájárulását, a szolgáltatónak megfelelő nyilatkozatot küldve. A nyilatkozatot e-mailben küldheti el. A kitöltött regisztrációs űrlap elküldése után a vásárló az általa megadott e-mail címen visszaigazolást kap a szolgáltatótól. Ezen a ponton a megállapodás hatályba lép, a szolgáltatások elektronikus úton történnek, és a vásárló megkapja az adatrögzítés során végrehajtott lehetséges módosításokait.
 
Rendelés
 
A webáruház honlapján feltüntetett információk nem képezik a szolgáltató ajánlatát a Polgári Törvénykönyvnek megfelelően, hanem csak meghívják az ügyfeleket bizonyos szolgáltatások igénybevételére és az adásvételi szerződés megkötésére.
Ahhoz, hogy a vásárló (magánszemély) rendelni tudjon a www.makeup.hu weboldalon, személyi fiókkal vagy e-mail-el, valamint aktív telefonszámmal kell rendelkeznie a rendelés megvalósításához, amely a szállításhoz szükséges. Online való rendeléseit a vásárló a hét minden napján, 0-24 órában megteheti. Telefonos megrendeléseit a weboldalon feltüntetett órákban bonyolíthatja le.
A megrendelést az online webáruház oldalán keresztül a vásárló az általa érdekelt áruk kiválasztásával végezheti el. Az áruknak a rendeléshez történő hozzáadásával az adott terméknél a "Kosárba" parancsot kell kiválasztani a honlapon. A teljes rendelés befejezése után, és a szállítási, valamint fizetési mód megadásával, a vásárló a megrendelést a szolgáltató részére juttatja a megrendelőlap elküldésével, kiválasztva a "Kosárba" gombot a weboldal honlapján. Minden alkalommal, amikor a szolgáltató feldolgozza a rendelést a vásárló tájékoztatást kap e-mail-ben a kiválasztott termék és szállítás teljes áráról, valamint minden további költségről, amely előzőleg a szolgáltatónál elfogadásra került.
Ha kizárólag telefonon szeretne rendelni, akkor egy aktív telefonszámmal kell rendelkeznie. A telefonbeszélgetés során a vásárló köteles megadni az árú pontos megnevezését, valamint a megrendelni kívánt áruk mennyiségét, szállítási-, fizetési módját és jelezni kell e-mail címét vagy postai címét, amelyet megerősített. A szolgáltató a rendelés visszaigazolásával – értékesítési szerződést érvényesít a Vásárló és az Eladó között. Telefonbeszélgetés során a szolgáltató tájékoztatja a vásárlót a kiválasztott áruk teljes áráról, a kiválasztott szállítási mód teljes költségéről, valamint minden olyan további költségről, amelyet a vásárló az értékesítési szerződés megkötésekor elfogadott.
A vásárló rendelési szándékát e-mail formájában is elküldheti, így a munkatársunk felveszi vele a kapcsolatot a további rendelés lebonyolítása céljából. Ehhez a vásárlónak a következőket kell megadnia:

-vásárló neve,
-elérhetőségi adatok,
-megvásárolni szándékozott termékek nevét, annak színét és mennyiségét.

MEGJEGYZÉS: Sajnálattal közöljük kedves vásárlóinkkal, hogy technikai okok miatt jelenleg nem tudjuk felvenni és feldolgozni a jogi személyektől beérkező megrendeléseket.  Szakembereink dolgoznak a probléma mihamarabbi megoldása érdekében.

 

Ajándékutalvány

 

1. A váráslónak lehetősége van ajándékutalvány beszerzésére www.makeup.hu weboldalon keresztül, amely több címletben is kapható.
2. A Makeup.hu oldalon beszerzett ajándékutalványok kizárólag csak ezen a honlapon kerülhetnek levásárlásra és felhasználásra. A fogyasztó bármely termék vásárlására felhasználhatja azt, saját belátása szerint.
3. Az ajándékutalvány értéke készpénzre nem váltható be!
4. A fogyasztónak joga van a fel nem használt ajándékutalványt a vásárlástól számított 14 napon belül visszaküldeni az eladónak.
5. A vásárló az ajándékutalványt a regisztráció során megadott e-mail címére kapja meg, valamint e-mail címen keresztül továbbíthatja azt egy másik címzett személy részére.
6. Az ajándékutalvány érvényességi ideje az ajándékutalványon szerepel. Ezen érvényességi idő után az utalvány érvénytelenné válik. A vásárló nem élhet az ajándékutalvány érvényességi idejének meghosszabbítási lehetőségével.
7. Ha a vásárló nem kapja meg az ajándékutalványt a regisztráció során megadott e-mail címére, úgy fel kell vennie a kapcsolatot az eladó ügyfélszolgálatával a következő telefonszámon: +3614-900223.
8. Ha a vásárló ajándékutalványt használt fel termék(ek) rendelése során, de a rendelés valamilyen oknál fogva nem valósult meg, úgy a vásárlónak kötelessége felvennie a kapcsolatot az eladó ügyfélszolgálatával. Az ügyfélszolgálat újra aktívvá teszi az utalványt, amelyet a későbbiekben (a lejárati időn belül) a vásárló fel tud majd használni rendelése kapcsán.
9. Az e-mailben kapott ajándékutalványt a megajándékozott (azaz a vásárló) a rajta feltüntetett kód segítségével tudja értékesíteni vásárlás megvalósítása során. A vásárló a megrendelőlap oldalán szereplő "Van kódom vagy ajándékutalványom" mező kiválasztásával tudja ezt megtenni. Miután a vásárló megadta az ajándékutalvány kódját a kosarában, úgy annak értéke levonásra kerül a rendelés végső összegéből.
10. Az ajándékutalvány csak egy megrendelésre érvényesíthető. Értéke több vásárlásra nem osztható el!
11. Felhasználás után az ajándékutalványon maradó, fel nem használt összeg később nem vásárolható le, így a fel nem használt összeg elvész! Ha a rendelés végösszege magasabb lett, úgy a különbözeti összeget a vásárlót illeti kifizetésre.
12. Az ajándékutalvány minimális összege a www.makeup.hu weboldalon található. A vásárlónak lehetősége van választani a felsorolt lehetőségek közül, vagy megadni egy másik összeget.


 
Fizetés
 
A weboldalon található termékek ára nem tartalmazza a szállítási költség összegét és megegyezik az értékesítési szerződés feltételeivel. A vásárló a csomag átvételekor tudja fizetni annak díját. A kézbesítési díj fizetése attól a perctől számít, amint a szolgáltató értesíti a vásárlót a megrendelés elfogadásáról. A vásárlónak meg kell erősítenie a megrendelést, ellenkező esetben a megrendelés nem lesz regisztrálva és elküldve. Ha a vásárló megrendelését a határidőn belül nem fizeti, a szolgáltató további határidőt állapít meg a fizetés elvégzéséhez. A kiegészítő fizetési határidő meghatározza, hogy a határidő lejárta után a szolgáltató megköti a szerződést. Ha a második fizetési határidő lejár, a szolgáltató a Polgári Törvénykönyvnek megfelelően visszavonja a vásárlót a szerződésből.
 Fizetési lehetőségek:
- ExpressOne (COURIER) : utánvét, bankkártya, Google Pay.
- ExpressOne (PICKPOINT) : utánvét, bankkártya, Google Pay.
- Packeta (PICKPOINT) : utánvét, bankkártya, Google Pay.
- Bankkártyás fizetéssel a Makeup.hu webáruház oldalán.
 
Szállítás
 
A Szolgáltató biztosítja a szállítást egész Magyarország területén. A szolgáltató köteles az értékesítési szerződés tárgyát képező árut hibátlanul leszállítani. A Szolgáltató a webáruház honlapján megadja a szállítás és a rendelés teljesítéséhez szükséges munkanapok számát. A megrendelt termékeket csak munkanapokon szállítják, a megrendelőlapon megadott címre. Csomagpontra való szállítás esetén a csomagpont címére szállítják.
Az ExpressOne Hungary Kft. és a Packeta.hu Kft. a szállítók. A ExpressOne Hungary Kft. székhelye Alsónémediben található. A Packeta.hu Kft. székhelye Budapesten található. A megrendelő űrlap kitöltésén feltüntetett címre postázzák a csomagot. A szállító a vásárló részére történő postára adás napján megerősítő email-t küld a csomag kézbesítéséről. A szállító köteles a szállított csomagot időben és az adott típusú szállítmányhoz megfelelően kézbesíteni. A szállítmány elvesztése vagy károsodása esetén a vásárlónak joga van a szállító munkavállalójától megkövetelni a megfelelő protokollt. A szolgáltató a vásárló akaratának megfelelve csatolja a csomaghoz a kézbesítés tárgyát képező átvételi elismervényt e-mail formájában. A vásárlóval kötött szerződés értelmében a szolgáltató kérdőívet küldhet a vásárló e-mail címére az értékesítés utáni felmérés elvégzésére. A felmérés a vásárlással kapcsolatos vélemény megvizsgálására szolgál. A vásárló a kérdőívet önként töltheti ki.
 
Szavatosság és jótállás
 
Az implicit garanciáról szóló Polgári Törvénykönyv értelmében a szolgáltató felelős azért, ha az eladott terméknek hibája van.
 A fogyasztó számára biztosított, hogy a jótállási időszak alatt a termék szokásos használati körülményei között a meg nem felelés esetén ezeket a javítás, csere, kedvezmény vagy visszatérítés, a jogszabályok betartása útján eltávolítják. A vásárló köteles a hibás terméket a szolgáltató címére szállítani, a szállítási költséget a szolgáltató fedezi. A termékek javítását vagy cseréjét a szolgáltató és a fogyasztó között írásban megállapított határidőn belül kell elvégezni, figyelembe véve a termékek jellegét és a folyamat okát. A megállapított határidő nem haladhatja meg a 14 naptári napot attól az időponttól számítva, amikor a vevő megkapta és értesítette az eladót a termék megfelelőségének hiányáról. A vásárló a termékkel kapcsolatos bármely panaszt írásban nyújthatja be a szolgáltatónak ingyenes , elektronikus úton az [email protected] e-mail címre. A panasznak tartalmaznia kell a probléma pontos leírását. A szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül megvizsgálja a panaszokat és válaszol a vásárlónak.
Hibás termék esetén a szolgáltató köteles:
- Árcsökkentési nyilatkozat benyújtására, ha a termék hibája akadályozza a normál használatot.
- Köteles a hibás terméket egy jó minőségű termékre cserélni, vagy ésszerű időn belül eltávolítani a hibát, anélkül, hogy a vásárló számára kellemetlenséget okozna.
A javítási és pótlási költségeket a szolgáltató képviseli.
A Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott új tartós fogyasztási cikkekre a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki. A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.
Egy termék akkor minősül hibásnak, ha nem felel meg a gyártó által történt forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
 
Vásárlói felelősség
 
Az online webáruház oldalán történő vélemények közzétételét a várásló önként végzi el, ezzel felelősséget vállalva érte. Az eladó nem köteles válaszolni a vásárlók véleményeire, mert ez a szolgáltatás nem szerepel az üzleti tevékenységbe. A vásárló vállalja, hogy a szolgáltató szabadon használja a leírt tartalmat az online áruház webhelyén. A szabályzatban leírtak alapján lehetőség van arra, hogy a szolgáltató törölheti a vásárló megjegyzését, különös tekintettel a tartalomra. Az eladó nem végez folyamatos ellenőrzést a közzétett tartalom felett.
 A vásárló kijelenti, hogy:
- beleegyezik abba, hogy a közzétett tartalomhoz más vásárlók és a szolgáltatók hozzáférjenek, továbbá felhatalmazza a szolgáltatót, hogy ingyenesen használja ezeket.
- a harmadik személyekkel kapcsolatos személyes adatok, képek és információk elhelyezése és biztosítása meghatározott szolgáltatásokon belül jogszerűen, önként és az érintett személyek hozzájárulásával történt;
A vásárlónak tilos:
- reklám vagy promóciós tartalom közzétételére.
- harmadik fél általi engedélye vagy beleegyezése nélkül történő közzététel,más vásárlók személyes jogainak megsértése céljából.
- cenzúrázatlan és támadó tartalom használata más vásárlók számára, vagy ellenzi a szolgáltató érdekeit.
 
Ingyenes szolgáltatások
 
A Szolgáltató a következő ingyenes elektronikus szolgáltatásokat biztosítja az ügyfeleknek, amelyek elérhetőek a hét minden napján.
- Ügyfélfiók létrehozása;
- Vélemény hagyás;
- Kapcsolattartó forma;
- Hírlevél;
A vásárló kiválaszthatja a szolgáltatásokhoz való hozzáférés formáját, típusát, illetve idejét, hogy milyen módon fog hozzáférni tájékoztatásokhoz. A kapcsolattartó szolgáltatás lényege, hogy sms formájában tájékoztatjuk vásárlóinkat. Az ingyenes szolgáltatás lemondása bármikor lehetséges. A hírlevél szolgáltatást minden vásárló használhatja, aki megadja e-mail címét regisztrációkor. A kitöltött regisztrációs űrlap elküldése után a vásárló azonnal megkapja a regisztrációs űrlapon megadott e-mail címet, egy aktiváló linket, amely megerősíti a hírlevél feliratkozását. Amikor aktiválja a linket, beleegyezik a hírlevél szolgáltatásba. A regisztráció során megjelölheti a hírlevél szolgáltatásra való feliratkozást. A hírlevél szolgáltatás lényege, hogy email-ben értesítjük új termékeinkről vagy  szolgáltatásunkról szóló információkat. A hírlevélt a szolgáltató küldi el vásárlóinknak. A vásárlónak címzett hírlevélnek tartalmaznia kell a feladóra vonatkozó információkat a »Tárgy« mező küldemény tartalmát, valamint a hírlevélről való leiratkozás lehetőségét. A vásárló bármikor leiratkozhat a hílevél szolgáltatásról email-en keresztül vagy a személyes fiók megfelelő mezőjének kikapcsolásával. A vásárló regisztráció után módosíthatja a megadott adatait, nyomon követheti a rendelést és a befejezett rendeléseket is visszanézheti. 11. A regisztrált vásárló fióktörlésre irányuló kérelmet nyújthat be mely a benyújtástól számított 14 napon belül teljesíthető. A «Vélemények» opcióban a vásárló elküldheti a termékről tapasztalt véleményét az internetes webáruházban. A vélemények törlése bármikor lehetséges ezáltal a közzététel is megszűnik. A szolgáltató jogosult a személyes fiók és az ingyenes szolgáltatásokhoz való hozzáférést blokolni, ha a vásárló nem az előirtak szerint cselekszik (pl: hackelési tevékenység, nem valós fiókok létrehozása). A szolgáltató köteles elektronikusan értesítést küldeni a hozzáférés tiltásáról.
 
A szerződés megszűnése (nem vonatkozik az értékesítési szerződésekre)
 
A vásárló és a szolgáltató bármikor, indoklás nélkül megszakíthatja az elektronikus szolgáltatási szerződést, a szerződés megszűnése előtt szerzett jogok megőrzésével. A regisztráció befejezése után az ügyfél elektronikus távközlési szerződést köt a szolgáltatóval a szándéknyilatkozat elküldésével bármely távközlési eszközzel. A szolgáltató megszüntetheti az elektronikus szolgáltatási szerződést azzal, hogy szándéknyilatkozatot küld a vásárló által  regisztráció során megadott e-mail címre.
 
Vegyes Rendelkezések
 
A személyes adatok védelmére vonatkozó szabályokat a „Személyes adatok védelme” menüpont tartalmazza.
Ha a vásárló rájön, hogy a webáruház oldalán közzétett tartalom nem felel meg a személyes adatoknak, a vásárló jogsértést jelentheti a szolgáltatónak.
 A szolgáltató az esetleges sértéseket úgy oldja meg, hogy azonnal beavatkozik, és a legrövidebb idő alatt eltávolítja a támadó vagy nem megfelelő tartalmat. A szolgáltató felelős a szerződés nem teljesítéséért vagy helytelen teljesítéséért.
A megkötött értékesítési szerződésből eredő vita esetén a felek békés úton igyekeznek megoldani az ügyet. E rendelet tartalma bármikor kinyomtatható, menthető vagy letölthető az oldalon. A szolgáltató fenntartja a jogát annak, hogy ezeket a szabályzatokat megvalósítja.
 
Jelen ÁSZF 2019.július 25.-től léptek hatályba.

Jelentkezzen be személyes fiókjába

Jelszó helyreállítása

visszahívjuk!