Reklamáció

Amennyiben hibás terméket kapott kézhez, lehetősége van arra, hogy a nem megfelelő minőségben megkapott árucikket visszaküldje számunkra. Sajnos a világmárkák sincsenek bebiztosítva a gyártási hibák ellen. Amennyiben hibás terméket kapott, töltse ki a megfelelő űrlapot. Arra törekszünk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek a Makeup.hu szolgáltatásával, ezért kényelmes rendszert ajánlunk a hibás termék visszaküldésére.

 

Készítsen szkennelt másolatot a rendelésről, a termékről és e-mailben küldje el a fájlokat az ügyfélszolgálatunknak. Ha sérült a terméke (pl. kifolyt a dobozban), azt is fényképezze le.

 

A termék fotója segít felgyorsítani a panasz kezelését, a hibás termék cseréjét, vagy értékének visszatérítését. Hívja fel ügyfélszolgálatunkat a +3614-900223 számon, ahol munkatársaink készségesen segítenek panasza mihamarabbi  eldolgozásában.

 

Miután megállapodott a reklamáció részleteiről ügyfélszolgálatunkkal és kitöltötte a szükséges űrlapot, csomagolja be a hibás terméket, lehetőleg az eredeti dobozba. Kérjük a csomaghoz / dobozhoz feltétlenül csatolja az űrlapot, a rendelési lapot és a fizetést igazoló okmány másolatát, hiszen ezek nélkül nem tudjuk megvalósítani a visszatérítést.

 

A szállítási szolgáltató 1-2 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, átveszi a csomagot és gondoskodik a visszaszállításról.

 

A csomagot egyedül is vissza tudja nekünk küldeni az alábbi címre:

La MakeUp Sp. z o.o.

Raszyn Business Park

Sokołowska 10

05-090 Puchały

 

Mindkét esetben a termék szállítási költségét a szolgáltató fedezi.

 

A Makeup.hu haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül megvizsgálja a panaszt és válaszol a vásárlónak.

Naponta 06:55 és 19:05 között
Visszahívás
Kosár(0)

Jelentkezzen be személyes fiókjába

Jelszó helyreállítása

visszahívjuk!