Amennyiben hibás terméket kapott kézhez, lehetősége van arra, hogy a nem megfelelő minőségben megkapott árucikket visszaküldje számunkra. Sajnos a világmárkák sincsenek bebiztosítva a gyártási hibák ellen. Amennyiben hibás terméket kapott, töltse ki a megfelelő űrlapot. Arra törekszünk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek a Makeup.hu szolgáltatásával, ezért kényelmes rendszert ajánlunk a hibás termék visszaküldésére.
Készítsen szkennelt másolatot a rendelésről, a termékről és e-mailben küldje el a fájlokat az ügyfélszolgálatunknak. Ha sérült a terméke (pl. kifolyt a dobozban), azt is fényképezze le.
A termék fotója segít felgyorsítani a panasz kezelését, a hibás termék cseréjét, vagy értékének visszatérítését. Hívja fel ügyfélszolgálatunkat a +3614-900223 számon, ahol munkatársaink készségesen segítenek panasza mihamarabbi eldolgozásában.
Miután megállapodott a reklamáció részleteiről ügyfélszolgálatunkkal és kitöltötte a szükséges űrlapot, csomagolja be a hibás terméket, lehetőleg az eredeti dobozba. Kérjük a csomaghoz / dobozhoz feltétlenül csatolja az űrlapot, a rendelési lapot és a fizetést igazoló okmány másolatát, hiszen ezek nélkül nem tudjuk megvalósítani a visszatérítést.
A szállítási szolgáltató 1-2 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, átveszi a csomagot és gondoskodik a visszaszállításról.
A csomagot egyedül is vissza tudja nekünk küldeni az alábbi címre:
La MakeUp Sp. z o.o.
Raszyn Business Park
Sokołowska 10
05-090 Puchały
Mindkét esetben a termék szállítási költségét a szolgáltató fedezi.
A Makeup.hu haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül megvizsgálja a panaszt és válaszol a vásárlónak.