Givenchy
- HITKosárbaHITKosárbaHITKosárbaHITKosárbaHITKosárbaHITKosárbaHITKosárbaHITKosárbaHITKosárbaHITKosárbaDEALGivenchy Prisme Libre Skin-Caring Glow FoundationAlapozóAkcióKozmetikumok, parfümök és kiegészítők kedvenc márkáktól különleges áron. Az oldalon feltüntetett árak a kedvezményt is tartalmazzák18★★★★★10540 Ft16215 FtKosárbaHITKosárbaHITKosárbaHITKosárbaHITKosárbaHITKosárbaHITKosárbaHITKosárbaHITKosárbaHITKosárbaDEALGivenchy Prisme Libre Skin-Caring MatteMattító alapozóAkcióKozmetikumok, parfümök és kiegészítők kedvenc márkáktól különleges áron. Az oldalon feltüntetett árak a kedvezményt is tartalmazzák4★★★★★10075 Ft15500 FtKosárbaDEALGivenchy Le Rouge Sheer Velvet LipstickAjakrúzsAkcióKozmetikumok, parfümök és kiegészítők kedvenc márkáktól különleges áron. Az oldalon feltüntetett árak a kedvezményt is tartalmazzák1★★★★★8500 Ft13075 FtKosárbaHITKosárbaDEALGivenchy Prisme Libre Skin-Caring ConcealerConcealerAkcióKozmetikumok, parfümök és kiegészítők kedvenc márkáktól különleges áron. Az oldalon feltüntetett árak a kedvezményt is tartalmazzák1★★★★★7700 Ft11845 FtKosárbaHITKosárbaHITKosárbaHITKosárbaHITKosárbaDEALGivenchy Le Rouge Deep Velvet LipstickAjakrúzsAkcióKozmetikumok, parfümök és kiegészítők kedvenc márkáktól különleges áron. Az oldalon feltüntetett árak a kedvezményt is tartalmazzák19★★★★★8500 Ft13075 FtKosárbaHITKosárbaGivenchy
A csillogással beragyogott történelem
A francia Givenchy márka említése okkal társul a szépséghez, a luxushoz és az eleganciához. A kemény munkának, az innovatív ötleteknek és annak a képességének köszönhetően, hogy a kudarcokat sikeressé tudja alakítani, a márka megteremtette és megőrizte hírnevét a változó ízlés, szélsőséges vélemény és személyes zűrzavar ellenére. Amikor 1952-ben Hubert de Givenchy megalapította a francia divatházat, épp ezt a célt tűzte ki maga elé, hogy olyan felismerhető márkává váljon, amely az eleganciához és az egyszerűséghez társul, a meglepő részletek mellett. A márka ma már nemcsak bájos alkotásokkal, hanem kozmetikai termékekkel és igazi parfüm mesterművekkel is bővült. Ahhoz azonban, hogy kitűnjön a márkának elismerésre és csillogásra volt szüksége. Ezt a csillogást két világhírű nőnek köszönheti: Audrey Hepburn és Jackie Kennedy. Mindketten megszerették a márka alkotásait, és így a márka élénk és legértékesebb reklámjává váltak.
Fenomenális és ellentmondásos művek
A párizsi divatpiac rendkívül dinamikus, ezért ahhoz, hogy észrevegyék és a népszerűség hullámán maradhassanak, folyamatosan meg kell lepnie a közönséget, provokálni és elbűvölni a fogyasztókat. Így működik a Givenchy márka a mai napig. Az évek során változó stílusával egyre több vásárlót vonzott az üzletekbe. Az 1950-es években a kollekciókban a finom elegancia volt a domináns, hangsúlyozva a női test szépségét. Viszont a 70-es éveket a modernség jellemezte, amely a mai napig szerepel a koncepciók megjelenésében. Viszont a 20. század végén egy új művészeti vezető - Aleksander McQueen - létrehozott egy ellentmondásos katonai ruha kollekciót, amely a pompomlányok jelmezének felel meg. Ez a ruha sorozat és az egész show sok extrém érzelmet váltott ki, és ennek eredményeként hozzájárult a márka vonzerejének csökkenéséhez a nemzetközi színtéren. Szerencsére a kozmetikai termékek nem zuhantak, és évek óta a vállalat erős pontjai. A márka új tulajdonosa, Riccardo Tisci a frissesség leheletét hozta a márka kifutós bemutatóiba, és igazán egyedi, luxus alkotásokat mutatott be az elegáns gótikus és sokszínű táncruhák határán járva.
Illatos csodák és színes kozmetikumok
A Givenchy nemcsak a divatipar innovatív alkotásairól, hanem a színes szépségápolási termékek és aromás parfümök és az illatosított vizekkel ellátott palackok rendkívül széles választékáról is híres. A csábítóan esztétikus csomagolásba rejtett remekművek meghódították a fogyasztók szívét szerte a világon. Jelenleg az olyan kozmetikai ritkaságok, mint a márka által gyártott krémes alapozók, az erősen pigmentált ajakrúzsok vagy az alakformáló púderek, a szebbik nem képviselőinek áhított termékeivé váltak. A márka jellegzetes négyzetes logójával aláírt illatok még nagyobb népszerűséget élveznek. A palackok rendkívül gyorsan fogynak el az üzletek polcairól, és az aromák korlátozott számát a rajongók széles csoportja lelkesen fogadja. Ezek az illatos esszenciák a márka teljes szellemiségét sugallják - az eleganciát, a luxust, a nőiességet és a feltűnő szexualitást.
A szépség megvásárolható
Vásárolja kedvenc Givenchy termékeit az ország egyik legnagyobb webáruházában kényelmesen és könnyen. A MakeUp áruház oldalain minden igényes vásárló megtalálja a megfelelő és kedvenc darabokat a kellemes és gyors vásárlás és szállítás pedig még élvezetesebbé teszi a rég áhított cikkek megvásárlását.