Amennyiben hibás terméket kapott kézhez, lehetősége van arra, hogy a nem megfelelő minőségben megkapott árucikket visszaküldje számunkra. Sajnos a világmárkák sem vannak bebiztosítva a gyártási hibák ellen. Amennyiben hibás terméket kapott, töltse ki a megfelelő űrlapot. Arra törekszünk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek a Makeup.hu szolgáltatásával, ezért kényelmes rendszert ajánlunk a hibás termék visszaküldésére.
Ha az átvétel során sérülést vagy a doboz kinyitásának nyomait észleli, javasoljuk, hogy írjon jegyzőkönyvet a sérült dobozról a futárnál vagy mondja le a rendelést.
Kérjük, készítsen fotót vagy videót az átvett áruról, amelyre reklamálni szeretne, mégpedig: fotót minden oldalról (vonalkód, tételkód (batch kód), szavatossági idő, a termék csomagolása (krémek, parfümök stb.)A termék fotója segít felgyorsítani a panasz kezelését, a hibás termék cseréjét, vagy értékének visszatérítését.
Ezenkívül, ha a megrendelésből származó sérült vagy elveszett termékre reklamál, vegye figyelembe, hogy további fényképekre lesz szükségünk:
- a csomagról, minden oldalról (figyelembe véve a ragasztószalag láthatóságát is)
- fénykép a doboz belsejéről és a töltőanyagokról benne.
Segítségért bármikor felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a +3614-900223 számon, ahol munkatársaink készségesen segítenek panasza mihamarabbi feldolgozásában.
Kérjük, őrizze meg az doboz teljes tartalmát , összes tartozékával együtt a panasz elbírálásáig.
Készítsen szkennelt másolatot a rendelésről, a termékről és e-mailben küldje el a fájlokat az ügyfélszolgálatunknak.
Miután megállapodott a reklamáció részleteiről ügyfélszolgálatunkkal és kitöltötte a szükséges űrlapot, csomagolja be a hibás terméket, lehetőleg az eredeti dobozba. Nem tudjuk visszavenni a terméket, ha az nem eredeti dobozában/csomagolásában kerül vissza hozzánk minden tartozékával és mellékletével együtt. Kérjük, tartsa meg a termék csomagolását a rajta szereplő vonalkóddal együtt. Önnel való kapcsolatfelvétel után megkérjük, hogy adja át magát a terméket vagy a készletben található termékeket (a kicsomagolás és használat során lévő sérülésmentes elemeket), a termék összes tartozékával, vonalkódot tartalmazó csomagolásával és mellékleteivel együtt. Kérjük a csomaghoz / dobozhoz feltétlenül csatolja az űrlapot, a rendelési lapot és a fizetést igazoló okmány másolatát, hiszen ezek nélkül nem tudjuk megvalósítani a visszatérítést.
A szállítási szolgáltató 1-2 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, átveszi a csomagot és gondoskodik a visszaszállításról.
A csomagot egyedül is vissza tudja nekünk küldeni az alábbi címre:
La Makeup Sp. z o.o.
Hillwood
ul. Rozmaitości 2
05-552 Łazy
Mindkét esetben a termék szállítási költségét a szolgáltató fedezi.
A Makeup.hu haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül megvizsgálja a panaszt és válaszol a vásárlónak.
** Felhívjuk figyelmét, hogy a kozmetikumokkal vagy más szállított termékekkel szembeni túlérzékenység vagy allergiás reakció nem tekinthető termékhibának. Hasonlóképpen, az ajándékok és egyéb ingyenes szolgáltatások hibái, amelyeket a megrendelésen kívül nyújtunk, nem minősülnek termékhibának. A velük kapcsolatos panaszok pedig nem kerülnek feldolgozásra. A webáruházunkban található termékekről készült fényképek illusztrációk, és nem feltétlenül tükrözik a termékek tulajdonságait (például a csomagolás a gyártó által végrehajtott csomagolásmódosítások miatt változhat).