El szeretne állni a vásárlástól és visszaküldeni a nálunk megrendelt terméket, mert például véletlenül nem azt a terméket rendelte, amelyet szeretett volna? Nem probléma!
14 napig lehetősége van visszaküldeni rendelését részünkre. Arra törekszünk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek a Makeup.hu szolgáltatásával, ezért kényelmes rendszert ajánlunk a termékek visszaküldésére. Ehhez néhány egyszerű lépést kell követnie.
1. Elsősorban győződjön meg arról, hogy a visszaküldeni kívánt termék(-ek) megfelel(-nek)-e a visszaküldés feltételeinek.
2. Töltse ki a megfelelő termékvisszaküldési űrlapot.
Abban az esetben, ha a csomag nem sérült, nem lett felbontva és használva, a kézbesítéstől számított 14 napon belül lemondhat a vásárolt készítményről az űrlap kitöltésével. Felhívjuk figyelmét, hogy ha az egész csomagot küldi vissza, akkor visszatérítjük a csomag össztartalmát és a szállítási díjat is. Ha csak részben küldi el a csomag tartalmát (néhány terméket), ebben az esetben csak a termékek árát térítjük vissza szállítási díj visszafizetése nélkül.
3. Készítsen szkennelt másolatot a rendelésről, a termékről és e-mailben küldje el a fájlokat az ügyfélszolgálatunknak.
A termék fotója segít felgyorsítani a termék visszaküldését és a pénz visszatérítését. Miután megállapodott a visszaküldés részleteiről ügyfélszolgálatunkkal és kitöltötte a szükséges űrlapot, csomagolja a készítményt abba a dobozba, amelyikben a rendelését kapta. Kérjük a csomaghoz /dobozhoz feltétlenül csatolja az űrlapot, a rendelési lapot és a fizetést igazoló okmány másolatát, hiszen ezek nélkül nem tudjuk megvalósítani a visszatérítést.
4. A szállítási szolgáltató 1-2 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, átveszi a csomagot és gondoskodik a visszaszállításról.
5. A csomagot egyedül is vissza tudja nekünk küldeni az alábbi címre:
La Makeup Sp. z o.o.
Hillwood
ul. Rozmaitości 2
05-552 Łazy
Ebben az esetben a szállítási díj a vevőt terheli.
6. 14 napon belül megvizsgáljuk a visszaküldött terméket és döntést hozunk a pénzvisszautalás kapcsolatában. E-mailben vagy telefonon értesítjük Önt a visszaküldés részleteiről. *
Bankártyás fizetés esetén arra a kártyára kapja vissza a pénzösszeget - amennyiben az a kártya érvényes (nem járt le, nem tiltotta le, stb.) -, amelyről a kifizetés megtörtént.
Utánvétes fizetés esetén ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot. Az eljárás megkönnyítése érdekében készítse elő a következő adatokat, amelyeket megad ügyfélszolgálati munkatársunknak:
IBAN
Számlaszám
Tulajdonos neve
SWIFT kód
Milyen esetekben a vásárló nem élhet termékcsere jogával?
• Higiéniai vagy egészségügyi termékek esetén, ha a fogyasztó a csomagolást már kibontotta, természetüknél fogva már nem küldhetőek vissza (például használt fogkefe, golyósdezodor, fehérnemű, masszázsolaj, szexuális segédeszköz, kozmetikumok, étrend-kiegészítők).
• Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
• Étrend-kiegészítő készítmény vásárlása esetén, ha a termék védő csomagolását már felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék nem szennyeződött, így annak higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.
*Többszöri visszaküldés esetén a visszaküldés szolgáltatást nem biztosítjuk, így a vásárlónak egyénileg, postai úton kell eljuttatni csomagját a postázási címünkre
A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29§-a szerint a kivételszabály alá tartozó termékeknél a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát.